مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا به هیچ قراردادی پایبند نیست، گفت: شعار مرگ بر آمریکا نباید کمرنگ شود.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید احمدرضا دستغیب  در جمع راهپیمایان یاسوجی با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور حماسی مردم این استان قدردانی کرد و اظهار داشت: این استان مهد دلیران و یک هزار  و 880 شهید والامقام دفاع مقدس است که در همه صحنه‌های انقلاب پیشقدم بوده‌اند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که 22 بهمن تبلور عزت و شرافت ملی است، گفت: این روز در کارنامه ملت ایران به عنوان روز استکبارستیزی و استبداد ستیزی است و فعال شدن آتش‌فشانی است که کاخ‌های ارتجاع را در هم شکست.

دستغیب با بیان اینکه این روز برای همه آزادگان دنیا الهام‌بخش است تصریح کرد: هر ملتی این پشتوانه مردمی را داشته باشد در مقابل هر استبدادی ایستادگی خواهد کرد.

وی بااشاره به اینکه این نظام متکی به اراده همه آحاد ملت است، افزود: دشمن خیلی تلاش کرد بین قومیت‌های مختلف اختلاف ایجاد کند اما در این روز همه از ترک و لر و بلوچ و عرب یک فریاد دارند  و آن هم فریاد بر سر استکبار و استثمار بود.

قائم‌مقام تولیت آستان احمدبن‌موسی(ع) تصریح کرد: باید به مردم ایران به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت که این چنین حضور پرشوری دارند و مسؤولان هم باید قدردان باشند.

دستغیب تأکید کرد: مسؤولان باید اتحاد را از مردم یاد بگیرند و این احساس وظیفه را از مردم بیاموزند در شرایطی که مردم در این برهه زیر فشار استکبار هستند اما وظیفه خود را فراموش نکردند و پرشورتر از همیشه در این عرصه مهم حضور پیدا کردند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: دشمن می‌بیند که مردم چگونه در پشت سر رهبر خود قرار گرفته‌اند و همین مسوولیت‌ها را برای مسؤولان سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه با بیان این که بیش از 60 سال است که مردم کشور ما با امریکا ستیز دارند، تصریح کرد: آنها 25 سال انقلاب ما را به تعویق انداختند و ظلم و ستم بزرگی به این مملکت روا داشتند و ساواک را تشکیل دادند و فاجعه 17 شهریور را راه انداختند.

دستغیب با بیان اینکه آمریکا و دشمنان انقلاب بعد از انقلاب هم دست از خصومت برنداشتند تصریح کرد: جنگ را راه انداختند و حتی هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار دادند.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سازمان منافقین حمایت کردند و ترور به راه انداختند افزود:  آنها هیچ‌گاه دست از خصومت برنداشتند و تحریم‌ها را اعمال کردند به این خیال واهی که مردم تسلیم شوند.

دستغیب با بیان این که اموال ما را بلوکه و دانشمندان ما را ترور کردند، خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکای ما به این معناست که آنها با خوی باطل خود علیه این ملت توطئه کردند.

وی با بیان این که این شعار مرگ بر آمریکا نباید کمرنگ شود خاطرنشان کرد: همچنین باید آن قدر این شعارها را ادامه دهیم تا رژیم صهیونیستی هم از صفحه روزگار محو شود.

وی تروریسم را فرزند نامشروع آمریکا خواند و یادآور شد: گروهک داعش فرزند ناخلف آنهاست گروهی که رفتار آن هیچ شباهتی به انسان ندارد در حالی که آمریکای مدعی دموکراسی از ان‌ها حمایت می‌کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که امریکا و انگلیس برای زن هیچ حرمت و جایگاهی قائل نیستند تصریح کرد: این‌ها مدعی حقوق بشر هستند در حالی که برای مردم خودشان هیچ احترامی قایل نیستند.

دستغیب به بد عهدی آمریکا در مذاکرات اشاره کرد و گفت: مگر با آنها مذاکره نکردیم اما بدعهدی کردند و مشکل آنها این است که تنها به دنبال منافع خودشان هستند و به هیچ قرارداد و مذاکره‌ای پایبند نیستند.

 مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون در بهترین شرایط قرار داریم و رسوایی به آن ها برمی‌گردد و باید خدا را باید شاکر باشیم که بهترین رهبر و ولی را داریم.

وی با بیان جمله‌ای از آیت‌الله دستغیب در خصوص مقام معظم رهبری گفت: سخن آیت‌الله شهید دستغیب این است که مقام معظم رهبری مردی خدایی است و هیچ چیز را برای خود نمی‌خواهد.

دستغیب در ادامه با اشاره به این که وظیفه داریم که از فرامین رهبری پیروی کنیم تصریح کرد: توصیه‌های رهبری همه رنگ و بوی معنوی دارد و می‌بینیم که توصیه‌های معنوی همواره نسبت به مسؤولان دارند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.