پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقق ارزشهای الهی و کرامات انسانی در بستر حق طلبی ، استکبار ستیزی و عدالت خواهی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن رشت در میدان مصلای این شهر افزود : یوم الله 22 بهمن، تجلی اراده ی ملت برای تاکید بر تداوم ارزش های الهی است.

سردار حسین دهقان افزود : پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقق ارزشهای الهی و کرامات انسانی در بستر حق طلبی ، استکبار ستیزی و عدالت خواهی شد و ایران اسلامی را از یوغ استبداد و سرسپردگی رهایی بخشید.

وی دفاع از مستضعفان و محرومان را ویژگی دیگر انقلاب اسلامی در پرتو منویات امام راحل برشمرد و افزود: تاریخ پر فراز و نشیب نظام اسلامی بوضوح نشان داده که همواره در مواقع حساس و سرنوشت ساز بار انقلاب بر دوش مستضعفان و محرومان بوده که نقطه ی عطف آن حماسه سازی های دوران دفاع مقدس است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج عظمت و اقتدار قرار دارد افزود: این افتخار را مرهون رهبری داهیانه ی امام و رهبری و بصیرت و ایستادگی آحاد ملت در روند مقابله با زیاده خواهی های استکبار و صهیونیسم جهانی هستیم و تا زمانی که پیوند امام و امت اینگونه ریشه دار و عمیق است دشمنان را یارای تعدی به این آب و خاک نیست و روند صدور آرمانهای انقلاب در پرتو معنویت و انسانیت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تشکیل پروند ه ی هسته ایی علیه ایران و اعمال تحریم های ناجوانمردانه ی اقتصادی علیه مردم را ناشی از استیصال دنیای استکبار از رویارویی با اراده ی آهنین ملت مسلمان ایران دانست و افزود: امروز به یمن رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و ذکاوت و درایت فرزندان رشید این مرز و بوم ،نقشه های شوم بدخواهان در جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی نیز با شکست مواجه شده و بزودی شاهد خوداتکایی همه جانبه در عرصه ی رونق اقتصاد و معیشت در جامعه خواهیم بود.

سردار دهقان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اظهارات سخیف دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر مقابله با آرمانهای انقلاب اسلامی افزود : ملت بزرگ و متمدن ایران در هیچگاه اجازه نخواهد داد قدرت یا کشوری در راستای تامین منافع ملی ایران دخالت نماید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی هیچگاه در صدد دستیابی و بکارگیری سلاح های کشتار جمعی از قبیل هسته ایی ، میکروبی و زیستی نبوده گفت : اما در زمینه ی تقویت قانونی و مشروع توان دفاعی خویش از قبیل توسعه ی توان موشکی ، سایبری و نظامی، مرزی برای خویش قایل نیستیم و در صورت هرگونه تهدید بیگانگان، تمام ظرفیت دفاعی خود را برای پاسخ دندان شکن به دشمنان بکار خواهیم گرفت.


انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، 22 بهمن ، وزیردفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.