سمنان;

کشور یک خط دارد و آن خط مقام معظم رهبری است

امام جمعه سمنان گفت: کشور یک خط دارد و آن هم خط مقام معظم رهبری است و مردم هیچ‌گاه از این مسیر و خط منحرف نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به حضور دشمن شکن مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت قهرمان ایران کلمه ما می‌توانیم را به عمل ثابت کرده و امروز به میدان آمدند تا یک‌بار دیگر همه بدانند کشور یک خط بیشتر ندارد و آن‌ هم خط رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مثابه ولی‌فقیه زمان است.

وی افزود: پیام راهپیمایی امروز این بود که ملت ایران تا آخر در برابر شیاطین خواهند ایستاد و ما امروز در برابر دنیا می‌گوییم این مردم هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی‌شان کوتاه نخواهند آمد و دلسرد نمی‌شوند و در این راه توکل به خدا، اتحاد و همدلی و اطاعت از ولایت‌فقیه را هرگز فراموش نمی‌کنند.

امام‌جمعه سمنان گفت: ملت ما رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ انداخت و امام خمینی(ره) به ملت ما عزت بخشید و هویت اسلامی‌شان را به آنان بازگرداند و به آن‌ها قدرت ایستادن در برابر ظلم را بخشید.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به آثار برجسته حضور مردم در عرصه‌های جهانی، ابراز داشت: امروز مردم با حضور خود سیلی محکمی به رئیس‌جمهور جدید آمریکا زدند و این حضور یکپارچه در تمام رسانه‌های جهان منعکس شد.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار استان سمنان یک‌بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند، گفت: مردم ما درزمینه دشمن‌شناسی و بصیرت در دنیا نمونه هستند و همیشه درصحنه حضور دارند.

آیت‌الله شاهچراغی بیان داشت: ملت بزرگوار ایران اسلامی دقیقا می‌دانند باید در چه زمانی و در چه مکانی حضورشان را به رخ جهانیان بکشند و راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن، نمونه بزرگ این بصیرت و زمان‌سنجی بود.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: تقوا و توسل به اهل‌بیت (ع)، راه نجات دنیا و آخرت است؛ تقوا در دنیا عبادت بوده و بزرگ‌ترین خطری که ما را تهدید می‌کند، گناه است.

شاهچراغی در ادامه به شفاعت اهل‌بیت (ع) توسط ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) شفاعت را در روز قیامت ذخیره کرده است و فرمودند با قرار گرفتن در مقام شفاعت، شفیع امت می‌شوم اما کسی که فاطمه (س) را بیازارد، هرگز مورد شفاعتم قرار نمی‌گیرد.

آیت‌الله شاهچراغی در پایان سخنان خود، ضمن اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه، تأکید کرد: باید این ایام را به‌طور ویژه گرامیداشت اما باید در نظر بگیریم که بهترین راه گرامیداشت مقام دخت نبی مکرم اسلام(ص)، ترویج و تبیین سیره فاطمی در بین اقشار مردم به‌خصوص بانوان است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.