نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن با اتحاد و همدلی خود پاسخ کوبنده به یاوه گویی سران استکبار دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود:ملت ایران همواره مقتدر و عزتمند بر سر آرمان ها و ارزش های نظام مقدس اسلامی ایستاده و هرگز از گفتمان و خواسته های برحق خود عقب نمی نشیند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کردو گفت: رمز پیروزی وسعادت دنیا  وآخرت  بر پایه داشتن تقوای الهی است .
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم اکنون وارد سی و نهمین سال از عمر خود شده ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان از پایبندی آنها به آرمان های امام و انقلاب اسلامی است.
خطیب نماز جمعه اضافه کرد:انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین انقلاب در دنیا در برابر توطئه های شرق و غرب ایستاده است.
حجت الاسلام و امسلمین خاتمی گفت: گزینه مردم ایران نه زیر میزو نه کنار میز است گزینه ایران، ملت و امت است که همیشه روی میز است.  
امام جمعه زنجان سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی ( ره)  مبنی بر ارتداد  سلمان رشدی را یاد آورشد و ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با این اقدام انقلابی توطئه دشمنان  اسلام را نقش بر آب کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه  زهرا (س ) گفت: ایام مراسم عزاداری این بانوی بزرگوار به صورت  گسترده و باشکوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.