کرمانشاه؛

جایزه خوش حسابی به شهروندان

معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه از تخفیفات ویژه شهرداری برای شهروندان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حیدر کرمی معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه گفت: با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمانشاه شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض سالیانه واحدهای مسکونی خود تا پایان سال اقدام کنند، از بیمه نامه آتش سوزی، انفجار و صاعقه  به عنوان جایزه خوش حسابی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین شهروندانی که در راستای توافقات به شهرداری منطقه مراجعه کنند از 20 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ساکنان محلات نوکان، کرناچی، شهرک مهدیه، کهریز، پل کهنه و شهرک صادقیه که جهت تعیین تکلیف ساختمان احداثی خود حداکثر تاپایان سال 1395 به شهرداری منطقه مراجعه کنند از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته این مسئول، این عوارض در سال 1396  بصورت کامل دریافت خواهد شد و از این رو از شهروندان دعوت می‌شود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری اقدام کنند.

کرمی با اشاره به اینکه هزینه ارائه خدمات در شهر توسط شهرداری به عوارض شهری وابستگی زیادی دارد و منبع اصلی درآمدهای شهرداری هم از طریق پرداخت عوارض تامین می شود، اظهار کرد: از شهروندان کرمانشاهی می‌خواهیم با پرداخت به موقع عوارض خود، مشارکت بیشتری در توسعه و پیشرفت کرمانشاه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.