120 هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی بوستانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد گفت: حدود 120هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات منزل که تا روز 22بهمن در یزد برگزار شد بازدید کردند.

 بوستانی افزود: بالاترین بازدید از این نمایشگاه که لوازم خود را بین 10تا 25درصد با تخفیف ارائه کرده بود حدود 30هزار نفر بود که در آخرین شب انجام شد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 100 غرفه با حضور شرکت‌های برند برتر داخلی و خارجی از استان‌های تهران، تبریز، مشهد، قم، همدان و یزد و کشورهای آلمان ، فرانسه ، کره ، ترکیه و ژاپن برپا شده بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد با بیان اینکه 35 درصد غرفه ها به شرکت‌ کنندگان خارجی و 65 درصد هم به شرکت‌های داخلی اختصاص داشت ، ادامه داد: فروش محصولات داخلی در این نمایشگاه مطلوب بود به گونه ای که متوسط فروش تولیدات داخلی دو برابر خارجی ها بوده است.

بوستانی یادآور شد: به نظر می رسد با توجه به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حضور ویژه شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه و بهره گیری مناسب از توان داخلی، مردم هم استقبال کرده باشند.

در این نمایشگاه گاز، یخچال، تلویزیون، لوازم آشپزخانه به صورت ویژه و بقیه لوازم مورد استفاده نیز در غرفه‌های مختلف به بازدیدکنندگان عرضه شده بود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار