نماینده مردم رودسر از دستیابی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به تخلفات تازه در جریان بررسی این پرونده خبر داد.

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هر چه در این تحقیق و تفحص جلوتر می‌رویم ابعاد سوء‌استفاده‌گری اشخاص از این صندوق گسترده‌ و عمیق‌تر می‌شود.

وی تأکید کرد: در روند تحقیق و تفحص مذکور به مسائل جدیدتری از تخلفات دست پیدا کرده‌ایم که نمی‌توان در حال حاضر آنها را اطلاع‌رسانی کرد و احتیاج به زمان دارد.

عباسی با اشاره به اینکه در روند تحقیق و تفحص مذکور متأسفانه به مسائلی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم روبرو شدیم، اظهار داشت: متأسفانه طبق بررسی‌های ما فعالیت بانک سرمایه در فرایند این تحقیق و تفحص به هم ریخته و غیراصولی مشاهده می‌شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روند بازداشت افراد در این پرونده همچنان ادامه دارد یا خیر گفت: قوه قضاییه مشغول اقداماتی در این رابطه است و ما هم در چهارچوب وظایف خود به برخی مسائل می‌پردازیم. 

عباسی در پایان تأکید کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه به اطلاعات  و آمار به دست آمده بتوانیم جمع‌بندی‌های لازم را برای این تحقیق و تفحص داشته باشیم و گزارش آن را به مجلس ارائه کنیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۰:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
انشا.... زهرمارشون بشه.خدا جواب قاطعی بهشون بده.
آخرین اخبار