اصفهان؛

امدادرسانی به 74 نفر از راهپیمایان 22 بهمن

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت: فوریت‌های پزشکی اصفهان، روز گذشته در پوشش امداد- سلامت راهپیمایی 22 بهمن در استان، به 74 نفر از راهپیمایان امدادرسانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، اظهار کرد: روز گذشته، همزمان با مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان اصفهان، واحدهای امدادی فوریت‌های پزشکی در سراسر استان به صورت آماده باش درآمدند و سلامت راهپیمایان این مراسم را پوشش دادند.

راستین افزود: در شهر اصفهان، تعداد 9 خودروی آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک موتورلانس و یک خودروی ارتباطات و در شهرستان‌های استان نیز در مجموع، 55 آمبولانس و یک موتورلانس در مسیرهای اصلی راهپیمایی و میادین اصلی شهر مستقر شدند و به مصدومان امدادرسانی کردند.

 وی تصریح کرد: در پوشش امداد- سلامت این روز، در کل استان اصفهان 62 مصدوم و بیمار توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به صورت سرپایی درمان و 12 نفر به بیمارستان منتقل شدند.
مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: از مجموع این افراد، در شهر اصفهان، 59 نفر به صورت سرپایی، درمان و 6 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است، پوشش امداد - سلامت راهپیمایی 22 بهمن در استان اصفهان، از ساعت 8 صبح دیروز آغاز شد و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه داشت.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار