نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: هم اکنون 160 روستای شهرستان سقز از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال آینده، 40 روستای دیگر این شهرستان نیزگازدار می شوند.

وی با بیان اینکه ما از سرمایه گذاران داخل استان و سرمایه گذاران شهرستان سقز حمایت می کنیم، افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش های مختلف می توانند همکاری کنند.

بیگلری افزود: روز گذشته 102 کیلومتر راه روستایی در بخش امام شهرستان سقز به بخش خصوصی واگذار شد و برای اتمام کار بیش از 400 میلیارد ریال قرار داد منعقد شده است.

نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه از بازگشایی بازارچه سیف و ساخت فرودگاه این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس بیگلری درباره منطقه آزاد بانه هم، گفت: نقشه جدید منطقه آزاد بانه از سوی دولت تهیه شده و قرار است به زودی توسط کمیسیون اقتصادی به صحن مجلس برده شود و امیدواریم این بار منطقه آزاد تجاری بانه به تصویب برسد.

وی سهم بودجه کُردستان را از کل بودجه کشور، یک هزار و 32 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: امیدواریم سهم شهرستان از این بودجه مناسب باشد تا شاهد رونق اقتصادی شهرستان از هر لحاظ باشیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.