طرح انسداد مرزهای جنوب شرق با جدیت ادامه دارد.

انسدادمرزهای جنوب شرقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده نیروی انتظامی در زاهدان گفت: امنیت مرزهای جنوب شرق را با توجه به همجواری با 2 کشور ناامن پاکستان و افغانستان مطلوب و قابل قبول است.

سردار حسین اشتری افزود: طرح انسداد مرزهای جنوب شرق کشور در بخش‌هایی که دارای خلاء امنیتی است با جدیت ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخی از گروهک‌های معاند و تروریستی در ماه‌های اخیر از طریق مرزهای شمال غرب و جنوب شرق قصد ورود به خاک کشور را داشتند که خوشبختانه تحرکات آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

اشتری افزود: برخی اقدامات انجام شده در راستای طرح انسداد مرزهای جنوب شرق از جمله ایجاد کانال‌ها و موانع فیزیکی، در پی وقوع سیلاب‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان دچار آسیب شده که بازسازی و مرمت آنها نیز در دست اقدام است.

فرمانده ناجا گفت: بحمدالله با همت همکاران عزیزمان در مرزبانی و انتظامی و همچنین تلاش دیگر دستگاه های اجرایی و امنیتی و از همه مهمتر به برکت خون پاک شهدا، وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان در سال 95 بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده است.

سردار اشتری از همه مرزبانان شاغل در اقصی نقاط مرزهای کشور به خصوص مرزداران سیستان و بلوچستان، قدردانی کرد.

خدمت در مرزبانی را پاسداری از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ان شاء الله این زحمات مورد رضایت حضرت حق و مقام عظمای ولایت قرار گیرد و سرمنشاء تثبیت کامل امنیت در کشور پهناورمان باشد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار