مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از احداث پارکینگ 51 هزار متری با هدف کاهش بار ترافیکی وادی رحمت این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فلاحی، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح با طی مراحل انتخاب پیمانکار و واگذاری آن با هدف تسهیل زیارت گلزار شهدا و آرامستان های وادی رحمت در پیک مراجعه، سال آینده اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح روبروی غسالخانه مردانه اجرا می شود، یادآوری کرد: مراحل واگذاری زمین این طرح از سوی شهرداری تبریز انجام شده و از سال آینده به صورت مشارکتی احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اظهار کرد: انتقال غسالخانه زنانه به ساختمان شماره 2 این سازمان نیز از تمهیدات کاهش بار ترافیکی در پیک مراجعه شهروندان در مناسبت های مختلف بوده و با اجرای چنین تمهیداتی تردد خودروها تسهیل می شود.
فلاحی، با اشاره به اجرای طرح آزمایشی سیستم گرمایشی گلزار شهدا گفت: با توجه به برودت هوا در فصل سرما و ویژگی آب و هوای تبریز، زیارت گلزار شهدا دشوار بوده و با نصب سیستم گرمایشی در این گلزار شرایط مراجعه خانواده های شهدا تسهیل شده است.
وی تخصیص قطعه ویژه برای اهدا کنندگان عضو را از دیگر فعالیت های سازمان آرامستان های شهرداری تبریز اعلام و اظهار کرد: طی برگزاری جلساتی با معاونت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با هدف التیام بخشی به خانواده های اهدا کنندگان عضو، پیکر آن ها در این قطعه مخصوص دفن خواهد شد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز یادآوری کرد: مذاکرات برای ساماندهی آرامستان های محلات تبریز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است و با در نظر گرفتن بودجه مناطق در سال آینده شاهد تحول عظیم در ساماندهی گلزار شهدای در تمامی آرامستان های محلات خواهیم شد.
فلاحی ادامه داد: در طول سال چندین مورد مشارکت با موضوع میثاق با شهدا با نیروهای بسیج سازمان ها و ارگان های دولتی استان با برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی در وادی رحمت تبریز انجام شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.