نماینده نیریز گفت: اگر به فرموده امام (ره) و مقام معظم رهبری عمل می‌شد امروز 11 میلیون حاشیه‌نشین نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اصغر مسعودی نماینده نی‌ریز در نطق میان دستور مجلس اظهار داشت: سران قوا  آستانه تحمل خود را بالا ببرند و سخن مخالف و منتقد را شنیده و با کرامت با مخالفان برخورد کنند.

وی ادامه داد: اگر به فرموده امام (ره) و مقام معظم رهبری عمل می‌شد امروز 11 میلیون حاشیه‌نشین نداشتیم.

وی خطاب به وزیر راه گفت: کشته شدن 20 سرباز در گردنه نی‌ریز که باعث تأسف مقام معظم رهبری شد پای شما را به گردنه‌های پرخطر باز نکرد. هنوز در نی ریز 400 کیلومتر راه خاکی وجود دارد.

وی خطاب به وزیر بهداشت عنوان کرد: بسیاری از روستاهای ما به دارو و درمانگاه دسترسی ندارند، طرح آزمایشی 5 ساله پزشک خانواده می‌تواند برخی مشکلات را مرتفع کند.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود:  برخی از روستاهای ما از آب شرب محرومند و خشکسالی‌های مستمر باعث شده است که برخی چاه‌های ما بی‌باغ و مافیای آب بوجود بیاید. زمین از بی‌تدبیری نشست کرده است و دومین آب شور ایران به شوره‌زار تبدیل شده است و برای احیای بختگان هیچ ابتکاری صورت نگرفته است.

وی خطاب به وزیر اقتصاد عنوان داشت: اختلاف کهکشانی و حقوق‌های نجومی پدیده‌ای زشت است و با شیوه‌های مختلف بیت‌المال غارت می‌شود و باید با سرمنشأ فساد قاطعانه برخورد شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار