سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: عامل موفقیت تیم فوتبال ماشین سازی اجرای تاکتیک فرهاد کاظمی بوده و با همین روند به مصاف دیگر تیم های لیگ برتر می رویم.

خاکزاد: تمرینات تیم برای برداشتن گام دوم ماشین سازی آغاز شده است / خواستار تغییر زمان بازی با نفت شده ایمعلی خاکزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم فوتبال ماشین سازی پس از بازگشت از اصفهان و دیدار با تیم فوتبال سپاهان ز هفته بیست ویکم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه تیم فوتبال ماشین سازی از شرایط خوبی به لحاظ روحی برخوردار است چرا که در برابر تیم فوتبال سپاهان برد روحیه بخشی را کسب کرده است.

وی در ادامه افزود: اجراء کردن تاکتیک و دستورات فرهاد کاظمی باعث شد برد شیرینی رقم بخورد ، چرا که معتقدم وی از دانش بالایی در امر مربی گری برخوردار بوده و رمز موفقیت تیم در آینده اجرا درست تاکتیک فرهاد کاظمی است.

خاکزاد با اشاره به دیدار برابر نفت تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر عنوان کرد: بدون شک با توجه به روحیه بالای تیم و تمرینات منظم برای برد در برابر نفت تهران به میدان می رویم و با انجام تمرینات گام دوم ماشین سازی برای هدف بقاء در لیگ برداشته شده است.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به مکاتبه با سازمان لیگ در خصوص تغییر زمان بازی نیز عنوان کرد: با توجه به این که مسئولان سازمان لیگ زمان دیدار ماشین سازی برابر نفت را 16:30 اعلام کرده بودند و این که هوای شهر تبریز براساس اعلام سازمان هواشناسی استان برفی و یخبندان پیش بینی شده است به صورت مکتوب درخواست کردیم که زمان این دیدار تغییر یابد. 

خاکزاد ادامه داد: قرار است مسئولان سازمان لیگ فردا به درخواست مکتوب مسئولان ماشین سازی پاسخ دهند. 

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تیم فوتبال ماشین سازی با بقاء در لیگ برتر نماینده شایسته ایی برای فوتبال استان بوده و از اعتبار فوتبال این خطه از فوتبال کشورمان دفاع کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار