مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی فارس آخرین وضعیت راه های استان را اعلام کرد.

آخرین وضعیت راههای ارتباطی استان فارسمدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: براساس تصاویر دوربین های نظارت تصویری مرکز و گزارش های همکاران گشت راهداری در حال حاضر تردد در محورهای استان به صورت روان برقرار است و نیروهای گشت راهداری در سراسر استان در حال خدمات رسانی به مردم در جاده ها هستند.

سیاه پور به پیش‌بینی انجام شده برای ادامه بارش‌ها در سطح استان تا پایان هفته اشاره و تصریح کرد: این وضعیت جوی نیازمند فعالیت راهداران برای تسهیل رفت و آمد در محورها است.

وی با بیان اینکه 140 گروه بصورت گشت شبانه روزی در سطح استان مشغول فعالیت هستند افزود: بارندگی در محورهای منتهی به کازرون، شیراز، (سپیدان شیراز)، نورآباد ، استهبان ، فراشبند ، اقلید، فیروزآباد، داراب و مرودشت ادامه دارد.

سیاهپور بیان کرد: طبق آخرین اخبار رسیده از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها در استان فارس برای محورهای سپیدان –یاسوج،  سپیدان- کمهر، محورهای اقلید –یاسوج، گردنه کولی کوش و محورهای آباده - خرمبید بارش برف گزارش شده است.

سیاهپور با بیان اینکه تردد در محورهای استان فارس عادی و روان است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود، تجهیزات ایمنی و گرمایشی را برای تردد در محورهای استان همراه داشته باشند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ایی فارس خاطر نشان کرد: مسافرانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند، قبل از آغاز سفر با برقراری تماس با سامانه 141 اطلاعات را دریافت کرده و برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۶:۰۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
141 رو با گوشی چطوری میشه گرفته.آیا کد میخواد.من هرچی میگیرم حتی زنگ هم نمیخوره
آخرین اخبار