مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:چهار هزار طرح گفتمان دینی به همت تبلیغات اسلامی استان و با همکاری آموزش و پرورش طی سال جاری در مدارس استان کردستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اعلام این خبرگفت: هدف از اجرای این گفتمان‌ها ترویج فرهنگ دینی و معنوی بین قشر جوان، تبلیغ چهره به چهره و بالا بردن معلومات جوانان در استان است.

کرمی افزود: ارائه الگوهای مناسب رفتاری در عرصه‌های مختلف و پیشبرد و محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین بررسی ارائه راهکارهای مناسب در حل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو از دیگر اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی در استان کردستان است

کرمی گفت: علاوه بر اجرای گفتمان‌های دینی در دبیرستان‌های متوسطه اول و دوم گفتمان والدین نیز در دستور کار تبلیغات اسلامی کردستان قرار گرفته و امسال این گفتمان‌ها را نیز در مدارس اجرا کردیم.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اجرای این گفتمان ها تا پایان سال‌تحصیلی افزود: امسال در 136 مدرسه و در هر مدرسه شش گفتمان دینی برگزار شد و علاوه بر مدارس در دانشگاه‌ها نیز گفتمان‌های دانشجویی اجرا شد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.