وزارت دفاع روسیه اعلام کرد گروه تروریستی داعش قصد دارد به منظور وارد کردن خسارت به اماکن تاریخی شهر تدمر، مقادیر زیادی مواد منفجره به این شهر منتقل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد گروه تروریستی داعش قصد دارد به منظور وارد آوردن بیشترین حد خسارت به اماکن و بناهای معماری شهر تدمر سوریه قبل از عقب‌نشینی از این شهر، مقادیر زیادی مواد منفجره به تدمر منتقل کند. 

در بیانیه وزارت دفاع روسیه، که امروز دوشنبه در این باره منتشر شد، آمده است: «همزمان با پیشروی نیروهای نظامی سوریه به سمت شهر تدمر (پالمیرا)،  هواپیماهای بدون سرنشین روسیه، شواهدی دال بر افزایش تحرکات و نقل و انتقال کامیون‌های تروریست های داعش را در این شهر به ثبت رسانده‌اند که از قصد تروریست های داعش مبنی بر انتقال مقادیر زیادی مواد منفجره به داخل این شهر برای نابود کردن اماکن و بناهای تاریخی تدمر تا قبل از عقب نشینی از این شهر حکایت دارد. 

وزارت دفاع روسیه تصاویری ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تروریستها هم اکنون بخش مرکزی عمارت تاریخی آمفی تئاتر روم و ستون های باستانی مربوط به 270 سال بعد از میلاد را نابود کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار