قزوین؛

بازگشایی آزاد راه قزوین ، زنجان تا عصر امروز

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به مسدود شدن آزاد راه قزوین زنجان گفت: این آزاد راه تا عصر امروز دوشنبه ، بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان ، از قزوین ؛ رضا گروسی  افزود: این آزاد راه بعلت کولاک و رفاه حال مسافران صبح امروز بسته شد و راننده ها و مسافران برای رفتن به مقصد به جاده قدیم قزوین ، زنجان هدایت شدند.

بازگشایی آزاد راه قزوین ، زنجان تا عصر امروز

گروسی گفت : با برنامه ریزی و هماهنگی با معاونت عمرانی و اداره کل مدیریت بحران استانداری زنجان و تلاش تیم راهداری اکیپ هایی از دواستان در حال بازگشایی این محور هستند .

مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد : در دو محور قزوین به تاکستان و قزوین به رشت با محدودیت تردد مواجه هستیم و تریلی ها حق عبور از این دو محور را تا اطلاع بعدی ندارند .

بازگشایی آزاد راه قزوین ، زنجان تا عصر امروز

گروسی افزود : تردد سایر خودروها و سواری ها  هم  در این محورها بدون زنجیر چرخ ممنوع است و به خاطر رعایت حال و تامین امنیت خود مسافرین و شهروندان از عبور و تردد آنها جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد : در مابقی محورهای مواصلاتی استان تردد و عبور و مرور خودروها  روان و عادی است .

بازگشایی آزاد راه قزوین ، زنجان تا عصر امروز

مدیرکل مدیریت بحران استان  با اشاره به کاهش شدت بارش برف از امروز  گفت : بدلیل وزش باد و احتمال کولاک  در برخی از راههای استان با یخبندان مواجه خواهیم بود و شهروندان لازم است از هرگونه جابجایی و مسافرت های غیرضرور پرهیز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار