هاشمی: مجوز دولت نباشد جایگزین خادم را معرفی می کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تا کنون حکم ذی حسابی رسول خادم هنوز صادر نشده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث هاشمی در پایان مراسم تجلیل از شهدای ورزشکار در رابطه با اقدامات کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: ۵۱ کشور در این دوره بازی‌ها شرکت می‌کنند، برنامه‌ریزی مسابقات انجام شده است، نگاه ما اعزام کاروان کیفی به این رقابت‌ها و در مورد رنگ مدال و بدست آوردن مدال طلا تأکید داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اصلاح اساسنامه تصریح کرد: ارسال اساسنامه و تصویب آن باید توسط مجمع، هیأت اجرایی، هیأت وزیران و کمیته بین‌المللی المپیک برسد. با هماهنگی وزیر در این مجمع 2 نماینده حضور دارند که بررسی اساسنامه انجام می‌شود، طبق برنامه باید تا پایان اسفند به جمع‌بندی برسیم و به هیأت وزیران ارسال کنیم.

وی در رابطه با اینکه چرا با وجود گذشت نزدیک به سه ماه هنوز تکلیف خزانه‌داری کمیته ملی المپیک مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: ذی‌حساب کمیته باید کارمند دولت باشد، حکم ذی‌حسابی رسول خادم هنوز صادر نشده است، در حال رایزنی هستیم و تا دو هفته دیگر در این رابطه تصمیم گیری خواهیم کرد، اگر تا آن زمان حکم وی صادر نشود، فرد دیگری را به عنوان سرپرست خزانه‌داری معرفی می‌کنیم.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار