اولين قسمت از مجموعه «عاشقانه» امروز از شبكه نمايش خانگی توزيع خواهد شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اولين قسمت از مجموعه «عاشقانه» به كارگردانی منوچهر هادی و تهيه كنندگی مهدی گلستانه از امروز وارد شبكه نمايش خانگی خواهد شد. ادامه قسمت‌های اين مجموعه نيز از اين پس به صورت ١٠ روز يك بار خواهد بود، به طوری كه قسمت دوم  اثر، چهارشنبه هفته آينده توزيع می‌ شود.

مهدی گلستانه درباره زمان دقيق فيلمبرداري قسمت هاي باقیمانده اين مجموعه، گفت: در حال حاضر فيلمبرداری ٧٥ درصد از مجموعه به پايان رسيده است و براساس برنامه‌ريزی‌های انجام شده، قسمت های باقيمانده نيز از اواخر هفته مقابل دوربين می‌رود. فيلمبرداری به صورت رج‌زنی انجام شده است و توليد نيز تا اواخر امسال به طور كامل به پايان می‌رسد.

گلستانه در ادامه افزود: در طی چند سال گذشته توزيع برخي از آثار توليدات نمايش خانگي متاسفانه با بي نظمی مواجه بوده و همين امر تا حدی مخاطبان را نسبت به پيگيری اينگونه توليدات بی‌اعتماد كرده است. براي احترام به مخاطبان «عاشقانه» مراحل فني اين مجموعه از اواسط فيلمبرداری آغاز شده و همچنان در حال انجام است تا پخش تمامی قسمت های مجموعه به صورت منظم و بدون وقفه انجام شود.

محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، فرزاد فرزين، حميدرضا پگاه، شمسی فضل اللهي، عليرضا زماني نسب، عليرضا سوزنچي، با هنرمندی حسين ياری، پانته آ بهرام، مسعود رايگان و هومن سيدی، با حضور افتخاری يكتا ناصر و با معرفي سارا رسول زاده و با حضور مهناز افشار در نقش گيسو بازيگران اصلی «عاشقانه» هستند.

فرزاد فرزين و فريدون آسرايی دو خواننده مطرح پاپ هركدام يك قطعه را با آهنگسازی بابك زرين براي تيتراژ اين مجموعه خوانده اند. در اين بين فرزين علاوه بر خوانندگي تيتراژ، يكي از نقش‌هايی اصلي مجموعه را نيز برعهده دارد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.