مهلت ارسال داستان به دومین دوره جشنواره سراسری دانشجویی زاینده رود تا پایان 13 فروردین 96 تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: بدنبال درخواست مکررعلاقه مندان برای تمدید مهلت ارسال آثارداستان کوتاه، دبیرخانه جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده ‌رود این زمان را تمدید کرد.

داریوش اسماعیلی افزود: تاکنون داستان های زیادی در هر سه بخش این جشنواره از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و پیش بینی می‌شود این تعداد تا پایان مهلت تمدید شده نیز افزایش یابد.

وی همچنین از تمدید نشدن مجدد مهلت ارسال آثار در این جشنواره خبر داد و گفت: 13 فروردین آخرین مهلت برای علاقه مندان به شرکت در این جشنواره است و پس از آن این آثار وارد مرحله داوری خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی بیان کرد: این جشنواره بصورت دوسالانه در راستای تداوم جریان ‌های ادبی و تأکید بر امر خلاقیت و نقش صناعت در داستان کوتاه با هدف کشف استعدادهای نو توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و مرکز آفرینش های ادبی قلمستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی اصفهان، علاقه مندان می توانند پس از دریافت فرم شرکت در جشنواره از سایت story.jdisf.ac.ir داستان کوتاه خود را که در هیچ جایزه‌ای شرکت داده نشده، به صورت فایل word با فرمت doc بهمراه آن فرم و تصویر کارت دانشجویی به پست الکترونیکی zayanderoodstory@gmail.com ارسال کنند.
آثار ارسالی به بخش آزاد و ویژه باید حداکثر 6 هزار کلمه و بخش داستان کوتاه کوتاه حداکثر 100کلمه باشند.

جوایز بخش آزاد برای نفر اول 15 میلیون ریال، نفر دوم 10 میلیون ریال، نفر سوم 5 میلیون ریال (بهمراه تندیس و لوح یادبود برای هر سه نفر اول) است. همچنین به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزی اهدا خواهد شد.
جایزه بخش ویژه نیز 10 میلیون ریال و بخش داستان کوتاه کوتاه 5 میلیون ریال همراه با لوح یادبود است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار