کرمان؛

سارق 500ميليون ريالی طلا دستگير شد

فرمانده انتظامی سيرجان از دستگيری يك نفر سارق منزل و کشف 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سارق 500ميليون ريالی طلا دستگير شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنابراعلام پایگاه خبری پلیس ٬سرهنگ محمدرضا ايران نژاد گفت :با وقوع تعداد ی سرقت منزل در يكی از شهرستان ، با شگرد مشابه ای ، رسيدگی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : با افزايش کنترل هاي نا محسوس پليس و كسب سرنخهايی در اين خصوص ، در نهايت يك متهم شناسايی و دستگير شد.

سرهنگ ايران نژاد تصريح کرد : متهم كه 12 فقره سابقه كيفری سرقت در پرونده دارد در بازجويی های پليسی و مواجه شدن به دلايل و شواهد ارائه شده از سوی ماموران ، لب به اعتراف گشوده و راز 6 فقره سرقت منزل را آشكار كرد .

وی افزود : اين متهم با شناسايی منازل گران قيمت ابتدا با زدن زنگ از خالی بودن آنها اطمينان حاصل می کرده سپس وارد خانه ها می شده و اقدام به سرقت طلاجات می كرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان خاطرنشان كرد :اين سارق بيش از 500 ميليون ريال طلا از مالباختگان سرقت كرده است و به دو نفر مالخر می فروخته كه مالخران نيز دستگير و مقاديری از اين طلاجات كشف شده است .

سرهنگ محمدرضا ايران نژاد با اشاره به اينكه بيکاری٬ عدم درآمد کافی جهت تهيه مواد مخدر و عدم توجه مالباختگان به موارد ايمنی را می توان از دلايل و انگيزه های ارتکاب اين سرقت ها دانست تصريح كرد : اين مجرم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضايی شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار