نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و محمدرضا خباز استاندار سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الله یحیایی معاون روابط عمومی و روابط بین‌الملل مدیرکل دفتر استاندار سمنان گفت : این آیین به مناسبت اربعین رحلت هاشمی رفسنجانی و از سوی آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین محمدرضا خباز استاندار سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم فردا سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود افزود: آیین نکوداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسجد عابدینیه سمنان و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مداح برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و روابط بین‌الملل مدیرکل دفتر استاندار سمنان ضمن دعوت از عموم مردم و مسئولان برای حضور در این مراسم، تصریح کرد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد عابدینیه سمنان برگزار خواهد شد.

یحیایی با اشاره به نقش مهم و کم‌نظیر آیت‌الله هاشمی در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: آیت‌الله هاشمی از ارکان مهم نظام و از یاران دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.