ناصری گفت: هواداران مشهدی باید در بازی های پایانی لیگ از تیم شهر خود حمایت کنند.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد: بازی سخت و دشواری پیش رو داریم. با توجه به کم شدن فاصله تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته قبل، انگیزه بازیکنان حریف برای این بازی زیاد است.

وی افزود: شکست سیاه جامگان مقابل صبا فاصله امتیازی ما با ماشین سازی قعرنشین را کاهش داد. به همین دلیل برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت خود در جدول به سه امتیاز دیدار با تراکتور نیاز مبرم داریم.

ناصری درمورد استقبال کم هواداران مشهدی از دیدارهای خانگی سیاه جامگان تصریح کرد: سال گذشته با حمایت هواداران خود ملوان را شکست دادیم و سهمیه مشهد را در لیگ برتر حفظ کردیم. امسال هواداران حمایت خوبی از سیاه جامگان نداشته اند. هر چند با توجه به سرمای هوا و دوری ورزشگاه ثامن الائمه از شهر، به تماشاگران حق می دهم، اما آن ها باید به یاری بازیکنان بیایند و در بازی های پایانی لیگ از تیم شهر خود حمایت کنند.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درباره نشست مسئولان باشگاه با اعضای تیم برای رفع مشکلات مالی اظهار داشت: مسئولان باشگاه سیاه جامگان قرار است چهارشنبه هفته جاری و پیش از دیدار با تراکتورسازی نشستی را با کادرفنی و بازیکنان درمورد آینده تیم و رفع مشکلات مالی برگزار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار