اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان روز جمعه راهی مسقط عمان می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق برنامه سرخپوشان پایتخت روز پنج شنبه به مصاف سپاهان می روند و پس از آن برای برای رویارویی با الهلال عربستان روز جمعه عازم عمان می شوند تا اردوی قبل از بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در این کشور سپری کنند. 

نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه هفته آینده برابر الهلال عربستان برگزار می شود. براین اساس سرخپوشان پایتخت برای آشنایی با شرایط و جو مسابقه روز جمعه راهی عمان می شوند تا آماده بازی با الهلال عربستان شوند.

دیدار رفت پرسپولیس و الهلال عربستان با تصمیم فیفا در زمین بی طرف ورزشگاه مسقط عمان برگزار می شود. 

همچنین شاگردان برانکو بعد از بازی با الهلال عربستان روز چهارشنبه راهی امارات می شوند تا برای بازی با الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند. 


طبق برنامه سرخپوشان پایتخت اردوی خود را در باشگاه ایرانیان برگزار می کنند تا در روز 10 اسفند ماه در شهر ابوظبی به مصاف  تیم الوحده امارات بروند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: ورزشگاه مسقط عمان آماده برگزاری بازی تیم ما برابر الهلال عربستان است و مشکلی دراین باره وجود ندارد. همچنین نام هتل محل اقامت با تصمیم مسئولان afc رسانه ای نمی شود تا مسئله حاشیه ای ایجاد نشود

وی در پایان خاطر نشان کرد:تمام اقدامات سفر به عمان انجام شده است و روز جمعه برای بازی با الهلال عربستان راهی عمان می شویم تا بعد از انجام این بازی با یک پرواز عازم امارات شویم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار