سمنان؛

امدادرسانی هلال احمر به 18 حادثه در استان

این سازمان به ۱۸مورد حادثه از ۲۳بهمن لغایت ۲۶بهمن امداد رسانی کرده است که ۱۹ تیم عملیاتی طی سه روز گذشته مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان  گفت: مجموع کل حادثه دیدگان طی سه روز گذشته ۱۶۷ نفر اعلام شده که از این تعداد در حادثه برف و کولاک ۹۱ نفر، حوادث جاده ای ۶۰ نفر، خدمات حضوری ۱۳ نفر و کوهستان سه نفر را شامل می شود که ۹ نفر طی سه روز گذشته در این حوادث اسکان داده شدند.

علی یحیایی با بیان اینکه طی سه روز گذشته ۱۰ دستگاه آمبولانس به حوادث مختلف در سطح استان سمنان اعزام شده اند، تصریح کرد: مجموعا طی سه روز گذشته ۱۹ تیم به این حوادث امداد رسانی کرده اند که ۵۸ نفر نیروی عملیاتی در این حوادث حضور داشتند.

وی اظهارداشت: باتوجه به سرما و برودت هوا توصیه می شود رانندگانی که قصد عبور از گردنه های استان سمنان را دارند زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و از جاده های ایمن برای تردد استفاده کنند.

یحیایی افزود: در صورت الزام به سفر علاوه بر داشتن تجهیزات فنی خودرو رانندگان آب، غذا و سوخت کافی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه تا رسیدن نیروهای امدادی بتوانند از امکانات لازم بهره برند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان  از استقرار نیروهای هلال احمر استان سمنان در ۱۷ پایگاه خبر داد و گفت: لذا رانندگان در صورتی که نیاز به دارو و درمان داشتند می توانند به این پایگاه ها مراجعه و از خدمات هلال احمر استفاده کنند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.