وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی مهمترین هدف دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا را گفتگو درباره ایران دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  عضو کابینه رژیم صهیونیستی از حزب لیکود گفت اصلی‌ترین هدف دیدار آتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، چگونگی روبرو شدن با تهدید ایران است.

اسرائیل نشنال نیوز در مطلبی نوشت یووال اشتانیتز، وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی با اشاره به اقداماتی که می توان ضدایران اتخاذ کرد، مدعی شد همچنان این امکان وجود دارد که ایران بیشتر زیر نظر گرفته، و نفوذش در خاورمیانه محدود شود.

وی -که با کانال 2 رژیم صهیونیستی گفتگو می کرد- در ادامه، درخواست حزب «اسرائیل خانه ما» از نتانیاهو برای تاکید بر پایان اندیشه تشکیل کشور مستقل فلسطین در دیدار با ترامپ، را شوی تبلیغاتی توصیف کرد.

این وزیر صهیونیست همچنین بر ادامه شهرک‌سازی‌های غیرقانونی در یهودیه و سامره تاکید کرد و گفت در واقع هیچ طرف فلسطینی برای مذاکره نیست و رهبران اروپایی نیز به این امر واقف هستند.

اشتاینیتز افزود: «محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، حاضر به پذیرش حق ما نیست و از مذاکره سرباز می‌زند و افزون بر این، کشور فلسطینی قبلا در غزه تشکیل شده است.»

وی در ادامه گفت: نتانیاهو قرار نیست از حمایت از تشکیل کشور مستقل فلسطین عقب‌نشینی کند، اگرچه چنین اقدامی واقع‌گرایانه نیست. ایده تشکیل کشور مستقل فلسطین حتی اگر هم اجرایی شود، فاجعه‌بار خواهد بود؛ صرفنظر از این حقیقت که هم اکنون نیز چنین کشوری در غزه وجود دارد.

این مقام صهیونیست در ادامه در اظهاراتی مخحک مدعی شد: ما باید واقع‌بین باشیم. هرکس که یهودیه و سامره را تسلیم کند، در حقیقت بنیادهای وجودی ما را زیر سوال برده است. ما صلح می‌خواهیم! اما درحال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
سجاد
۱۳:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
بالاخره اسرائیل نابود میشه
آخرین اخبار