پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:بازیکنان اوکراینی مدتی به کشور ما آمدند پول میلیاردی گرفتند و رفتند،مسئولان باشگاه پرسپولیس باید در این زمینه پاسخگو باشند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص جدایی 2 بازیکن اوکراینی تیم پرسپولیس اظهار کرد:به نظر من باشگاه های ما باید در جذب بازیکنان خارجی هوشیارانه تر عمل کنند، هر بازیکنی که به ایران می آید باید کیفیت فوتبالش بالاتر از سطح بازیکنان داخلی باشد تا فوتبال ما پیشرفت کند. ولادیمیر پریموف و الکسی پلی یانسکی مدتی به کشور ما آمدند پول میلیاردی گرفتند و رفتند، مسئولان باشگاه پرسپولیس باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی همچنین با انتقاد از درگیری سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی در شهرآورد هشتاد و چهارم عنوان کرد: من از سید مهدی رحمتی انتظار بیشتری داشتم،حرکات رحمتی در این دیدار از نظر اخلاقی درست نبود و ای کاش دروازه بان تیم استقلال با بازیکنان پرسپولیس درگیر نمی شد، همچنین به نظر می رسد سید جلال حسینی نیز که بازیکن با تجربه ای است از این به بعد باید کنترل بیشتری روی رفتار و حرکات خود داشته باشد.

پنجعلی در مورد آسیب دیدگی محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس گفت: در شهرآورد هشتاد و چهارم چند تماشاگرنما به انصاری سنگ پرتاب کردند و او  بیهوش شد و سپس راهی بیمارستان شد،به نظر من این گونه رفتارها اصلا پسندیده نیست و در هیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد. فرهنگ سازی میان تماشاگران فوتبال نقش زیادی در کاهش رفتارهای نامناسب آنان دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم برابر سپاهان اصفهان تصریح کرد:پرسپولیس در بازی با استقلال گل های بدی خورد و این نشان می دهد که شاگردان برانکو نباید تیم سپاهان را دست کم بگیرند، بازیکنان پرسپولیس باید با صلابت به راه خود ادامه دهند تا در پایان فصل به عنوان قهرمانی لیگ دست یابند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار