برای دومین بار در طول دو هفته گذشته آتش سوزی بازار تبربز با حضور به‌موقع آتش نشانان اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ساعت   12:08دقیقه ظهر امروز آتش سوزی مغازه فروش پوشاک در سرای شیخ کاظم بازار تبریز به سامانه ۱۲۵ اعلام و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای عملیاتی سازمان به محل اعزام و اقدام به کنترل و اطفاء حریق کردند.
 
با حضور به‌موقع نیروهای عملیاتی سازمان مانع از گسترش حریق به سایر مغازه‌ها و کسبه بازار شد.

این دومین حریق در طول دو هفته گذشته در بازار تبریز است که آتش‌نشانان آن را اطفاء می‌کنند.

هفته گذشته نیز حریقی در پاساژ محمدی بازار تبریز روی داده بود که‌ نیروهای سازمان ضمن اطفاء،مانع از گسترش آن به سایر مغازه های پاساژ شده بودند.

آتش نشانی تبریز از شهروندان خواسته است در این گونه موارد با اطلاع رسانی به‌موقع به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، از بروز حوادث بزرگ جلوگیری کنند.




انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Italy
وحید
۰۹:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
ضمن عرض خدا قوت به پرسنل زحمت کش آتش نشانی خواستم بگم با توجه به اتفاق فوق و تلاش و عزم بازاریان محترم تبریز برای حمایت از تولیدات داخلی ،به نظر بنده امکان عمدی بودن این کار در جهت ناکام گذاشتن تلاش بازاریان میباشد که توجه مسئولین را میطلبد.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۱۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
خدایا این چه سری همش پاساژها وبازارهای ما اتصال برق پیدا کردن .وزیرنیرو دستور بده تعویض کنن سیمکشی های قدیمی از پلاسکو به تبریز وبعد معلوم نیست کجا .
Kazakhstan
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
این کسبه و مسئولین کی سر عقل خواهند آمد ؛ نمیدانم !
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
کسبه و مسئولین به موقع ب اشکالات ساختمانی بازار رسیدگی نمیکنن فقط ب فکر پول ند . امنیت جانی خودشون ک هیچ ب امنیت جانی مردم هم اهمیت نمیدن مث امنیت مالی .
واقعا حیف از بازاریان روزگاران قدیم تبریز دیگه این کسبه امروزی تبریز نه انصاف در مشتری مداری دارند نه در این موارد تلاش خرج میدن واقعا براشون متاسفم