مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی از حضور این شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در شیراز خبر داد.

اهمیت برپایی نمایشگاه ها در توسعه اقتصادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم با اشاره به به نقش غیرقابل انکار یرپایی نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی کشور افزود: شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی علاوه برحمایت از 10 واحد تولیدی جهت حضور در این نمایشگاه اقدام به دریافت غرفه و معرفی محصولات نمایشگاه دائمی واحدهای صنعتی شهرک فناوری صنایع غذایی کرد.

او با اشاره به حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص آشنایی صاحبان صنایع با محصولات داخلی و خارجی در نمایشگاه ها ادامه داد: حمایت ها و مشوق های لازم برای حضور صنعتگران در نمایشگاه های داخلی و خارجی جهت آشنایی بیشتر با این بازارها بخصوص بازارهای صادراتی انجام می شود.
مهدی زاده مقدم بیان داشت: نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته با حضور بیش از 100 شرکت داخلی که در این زمینه فعالیت داشتند انجام و شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با بهره گیری از فرصتهای مناسب برای معرفی محصولات واحدهای صنعتی در راستای رشد اقتصادی بیشتر اقدام کرد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 18 الی 22 بهمن در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.