مجتمع فرهنگی – هنری دهلران در ایام مبارک دهه فجر افتتاح شد اما این ساختمان بزرگ خوش نما از درون ناقص به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام از دهلران؛  ۱۶ بهمن ماه امسال مصادف با ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران شهرستانی ،روبان زیبای افتتاح مجتمع فرهنگی هنری دهلران بریده شد تا پای هنرمندان واهالی فرهنگ و هنر به سالن بزرگ نمایش و سینمایی این مجتمع  - که بزرگترین آرزوی هنرمندان این شهرستان است - بازشود.

 اما پس از بریدن روبان و گذراز خان اول ، پای هنرمندان به خان دوم و صحنه ی نمایش این مجتمع نرسید . ودوباره به خان اول برگشتند.زیرا  با گذشت یک هفته از افتتاح آن ، هنوز همان ساختمان نیمه کاره ی  سال های گذشته است.

ساختمانی که در سال ۸۶ عملیات احداث آن شروع و پس از مدت کوتاهی بدلیل مشکلات اداری و اختلاف نظرهای ادارت مربوطه وهمچنین نبود اعتبارات متوقف شد.

لزوم به نتیجه رسیدن این مجتمع و پاگذاشتن هنرمندان برروی صحنه ی عریض و طویل آن آؤزوی بزرگ اهالی نمایش دهلران بود که بارها از حنجره ی نمایشهای طنز و تریبونهای اداری فریاد زده شد. اما اکنون پس از انتظار ۱۰ ساله با اعتباری بالغ بر 45میلیارد ریال افتتاح شد اما به بهره برداری نرسید.

اهتزاز نام دهلران در جشنواره های متعدد ملی و بین المللی ، حاصل خاک صحنه خوردنهای بی صحنه ی تئاتریون این شهرستان مرزی است که اکنون برای خود سری در بین سرهای نمایشی درآورده اند اما پا به صحنه ای  استاندارد و باکیفیت درشهر خود ننهاده اند.

یکی دیگر از هنرمندان دهلران در خصوص افتتاح این پروژه گفت: روز افتتاح مجتمع فرهنگی – هنری دهلران پس از قیچی شدن روبان بی درنگ دنبال درب سالن آمفی تئاتر می گشتم. اما قدم زدنهای هنرمندان و مسئولین درکنار در بسته ی سالن آمفی تئاتر داغ هنرمندان را تازه تر میکند.   

این هنرمند افزود: دغدغه هنرمندان دهلرانی در خصوص تکمیل مجتمع فرهنگی – هنری، قسمت سالن های هنری آن است نه قسمت اداری آن، زیرا برای انجام فعالیت به بخش های کارگاهی این مجتمع نیازمندیم نه اتاقهای اداری آن.










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.