آزمون جامع هماهنگ مدیریت فنی و راهنمایان ایران‌گردی، جهان‌گردی و طبیعت‌گردی، روز جمعه همزمان با سراسر کشور، در استان قزوین برگزار می‌شود.

آزمون جامع هماهنگ مدیریت فنی و راهنمایان گردشگری در قزوین برگزار می‌شود.به‌ گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان قزوین؛ آزمون جامع هماهنگ مدیریت فنی و راهنمایان ایران‌گردی، جهان‌گردی و طبیعت‌گردی، روز جمعه همزمان با سراسر کشور، در استان قزوین برگزار می‌شود. در این آزمون بیش از 70 نفر از متقاضیانی که در دوره‌های آموزشی مدیران دفاتر فنی و راهنمایان گردشگری مؤسسه آموزشی‌ گردشگریِ میزبان شرکت داشته‎اند، برای ورود به عرصه اجرایی صنعت گردشگری کشور با یکدیگر به‌رقابت خواهند پرداخت و به پذیرفته‌شدگان در آزمون گواهی پایان‌دوره و کارت راهنمایان طبیعت‎گردی و ایران‎گردی اعطا می‎شود.

شناخت صنعت گردشگری، آشنایی با قوانین و مقررات میراث‌فرهنگی، بازاریابی گردشگری، برنامه‌ریزی و سرپرستی گشت‌ها، آشنایی با قوانین و مقررات سفر، شناسایی مسیرهای گردشگری، آشنایی با فرهنگ و اقوام ایران‌زمین، شناخت آثار تاریخی، جغرافیای جهان‌گردی ایران و نقشه‎خوانی آشنایی با جوامع محلی، آشنایی با گیاهان ایران، آشنایی با تنوع زمین‌شناسی، آشنایی با پستانداران ایران، مبانی اکوتوریسم، آشنایی با پرندگان و پرنده‎نگری و زبان تخصصی عناوین سرفصل‌های این آزمون آموزشی است.

آزمون جامع هماهنگ مدیریت فنی و راهنمایان گردشگری روز جمعه 29 بهمن ساعت 8:30 صبح برای راهنمایان و ساعت 10:30 برای مدیران فنی در دانشگاه تربیت‌ معلم (شهید رجایی) قزوین واقع در خیابان نواب، برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار