خیران خراسان شمالی به فرزندان بیماران صعب العلاج و از کار افتاده 17میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، برات سلیمی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : حامیان امسال حدود 17 میلیارد ریال به خانواده های مشمول طرح محسنین کمیته امداد خراسان شمالی کمک داشتند، که هشت میلیارد و 800 میلیون ریال آن به صورت نقدی به حساب این خانواده ها واریز شد.

وی افزود : فرزندان خانواده های بیمار صعب العلاج ، از کار افتاده و سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی سه هزار و773 نفر هستند که در قالب طرح محسنین مورد حمایت قرار گرفته اند.

سلیمی با بیان اینکه دو هزار و 300 فرزند خانواده های مشمول طرح محسنین در استان از حمایت های مادی و معنوی حامیان بهره مند هستند، افزود: به تازگی یک هزار و440نفر از این فرزندان شناسایی شده اند که نیازمند حمایت خیران هستند.

وی با اشاره به اینکه حامیان خراسان شمالی در 10 ماهه امسال حدود 17 میلیارد ریال به خانواده های مشمول طرح محسنین کمک داشتند، گفت: حامیان شهرستان های بجنورد با پرداخت چهار میلیارد و500 میلیون ریال، اسفراین دو میلیارد و600 میلیون ریال و مانه وسملقان با دو میلیارد و11 میلیون ریال بیشترین مساعدت ها را به فرزندان طرح محسنین داشته اند.

سلیمی خاطر نشان کرد : هم اکنون بیش از چهار هزار و600 نیکوکار در طرح محسنین حمایت از فرزندان نیازمند را بر عهده دارند که بخش قابل توجهی از این حامیان بومی هستند.

وی درباره افرادی که تمایل به مشارکت درطرح محسنین دارند،گفت: هر ساله کمیته امداد در مناسبت های مختلف هم چون اعیاد و مناسبت های مذهبی در پایگاه های کمیته امداد با ارایه شناسنامه های این افراد به نیکوکاران اقدام به جذب حامی می کند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.