کارشناس امور جوانان هلال احمر چادگان گفت: ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه هشتم مقطع متوسطه شهرستان چادگان در قالب ۱۶ تیم تحت آموزش‌های امداد و نجات قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قاسم فخرایی  با اشاره به آغاز طرح دادرس در سراسر کشور اظهار کرد: هم‌زمان با تمام دانش‌آموزان کشور، دانش‌آموزان چادگانی نیز در این طرح ملی شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این طرح که از آذر ماه سال جاری آغاز شده است، تعداد 400 دانش‌آموز پایه هشتم مقطع متوسطه شهرستان چادگان در قالب 16 تیم از 12 مدرسه دوره متوسطه اول شهرستان آموزش‌های امداد و نجات و کمک‌های را اولیه توسط مربیان مجرب آموزش می‌بینند.

کارشناس امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان بیان داشت: در این طرح آموزش‌های امدادی در قالب طرح دادرس به دانش‌آموزان ارائه‌ شده و آن‌ها اطلاعات امدادی را جهت بهره‌گیری در شرایط بحران فرا می‌گیرند.

فخرایی با بیان اینکه در این طرح 14 مربی خواهر و برادر جهت تدریس  انتخاب شدند، افزود: به خاطر پراکندگی مدارس در سطح شهرستان و به دلیل انتقال مطالب امدادی به تمام دانش‌آموزان و خروجی مطلوب و رسیدن به اهداف مورد نظر، از مربیان شهرستان‌های مجاور نیز جهت آموزش استفاده شده است.

وی اظهار داشت: این طرح با همکاری معاونت پرورشی آموزش‌ و پرورش شهرستان چادگان از آذر ماه کلید خورد و تا پایان بهمن‌ ماه در مرحله شهرستانی ادامه دارد.

کارشناس امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان در پایان از برگزاری مسابقات شهرستانی این المپیاد و انتخاب تیم شهرستان جهت شرکت در مرحله استانی در هفته آینده خبر داد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.