فرماندار بناب گفت : یک هزار و ۱۳۳واحد مسکن مهر بناب به متقاضیان پرداخت شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛

بنابه اعلام فرماندار بناب از کل یک هزار و ۶۶۷ واحد مسکن مهر بناب تاکنون یک هزار و ۱۳۳ واحد به متقاضیان تحویل و مالکان هم اکنون در منازل خود ساکن هستند و ۵۳۴ واحد نیز در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان است.

ولی ا... فرج الهی در جلسه شورای مسکن بناب افزود:طی سه سال گذشته بالغ بر ۵۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های شهرک ولی عصر(عج) این شهرستان هزینه شده است و نواقصات در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل دو هزار و ۵۰۰ واحد خودمالکی پرداخت شده است.

رئیس شورای مسکن بناب با بیان اینکه عملیات احداث شهرک ولی عصر(عج) بناب از بیش از ۲۰ سال پیش آغاز شده است و به دلیل اختلاف فی مابین پیمانکار و راه و شهرسازی معضلاتی به وجود آمده است گفت: تنها راه حل مشکلات این شهرک واگذاری آن به شهرداری است که امیدواریم این کاربا مشخص شدن حق و حقوق شهرداری تا پایان سال جاری تحقق یابد.

فرج الهی مشکلات فاضلاب مساکن این شهرک را جدی اعلام کرد و بر هدایت اصولی فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) تأکید کرد.

وی تامین دو ضامن برای مالکان مسکن مهر را یکی دیگر از مشکلات مالکین ذکر کرد و گفت:عدم توانایی وام گیرندگان در این خصوص باعث کندی روند تکمیل مساکن ناقص شده است.

مهدی اسحقی نژاد مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از آمادگی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نسبت به واگذاری امورات این شهرک به شهرداری بناب خبرداد.

بر اساس مصوبات این جلسه بانک ملت ملزم گردید جهت پرداخت وام به اهالی بعد از اخذ یک ضامن اقدام به پرداخت وام نماید و همچنین جرایم متعلقه با تشویقات اعطایی بانک های عامل تعیین تکلیف خواند شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.