مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برخورد با متخلفان دندانپزشکی و دندانسازی و پلمب سه مطب غیرمجاز طی هفته جاری در اردبیل و گرمی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: براساس گزارش های مردمی و بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی 2 واحد دندانسازی و دندانپزشکی غیرمجاز در اردبیل که دارای سوابق مکرر بوده و حتی منجر به آسیب جسمی نیز به شهروندان شده بودند طی دستور موقت شعبه هفتم ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی تعطیل و پرونده مربوطه نیز در نوبت رسیدگی و صدور حکم قطعی قرار گرفت.

وی همچنین از اجرای کامل حکم قطعی تعطیلی و ضبط تجهیزات یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان گرمی خبرداد و گفت: برخورد جدی با افرادی که با تأسیس مطب پزشکی و دندانپزشکی غیرمجاز سلامت شهروندان را به خطر می اندازند در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قراردارد.

وی افزود: به موجب قانون ایجاد هرگونه مؤسسه پزشکی غیرمجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت جرم بوده و مجازات تعطیل موسسه و ضبط همه وسایل مؤسسه به نفع دولت، جریمه نقدی تا 10 میلیون ریال، اعلام نام متخلفان در جراید و صدور حکم زندان از شش ماه تا یکسال برای آنها توسط شعب تعزیرات حکومتی قابل اعمال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن کاظمی
۱۰:۵۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
سلام وعرض ادب خدمت مسئولین محترم اداره بهداشت ودرمان،هنوز چندتا مطب غیرمجاز دندانپزشکی ودندانسازی تو اردبیل هستن که فعالیت میکنن وسلامت شهروندان راباخطر مواجه نموده اند وکسی نیست جلوی این اشخاص رو بگیره