نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی از امروز در منطقه آزاد انزلی برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی، خدمات دارویی و صنایع وابسته  تا ۲۹ بهمن ماه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی دائر است.

امین افقی افزود: ۵۶ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی مستقر در ایران، در قالب ۷۰ غرفه محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از بیمارستان های گیلان، دانشگاه علوم پزشکی استان، شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی- بیمارستانی-دارویی و دندانپزشکی داخلی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و گیلان به همراه نمایندگی های برندهای بین المللی در ایران، در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی گفت: معرفی و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد انزلی در حوزه صنایع و خدمات پزشکی، ایجاد ارتباط میان تولید کنندگان، وارد کنندگان و فعالین تجاری در فضای نمایشگاهی با تکیه بر مزایا و معافیت های قانونی منطقه، نیاز سنجی بازارهای منطقه ای به ویژه کشورهای حاشیه دریای خزر برای برگزاری نمایشگاه های مشترک آتی و بررسی راه های توسعه توریسم سلامت در منطقه آزاد انزلی از جمله مهمترین دلایل برگزاری این نمایشگاه است.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.