سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال به همه کمک می کند اما انگار استقلال خوزستان نماینده ایران در آسیا نیست.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نشست امروز خود با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: امروز در باشگاه با مسئولان جلسه داشتیم و در نهایت گفتند یک ریال پول نداریم به عمان برویم.
 
وی افزود: شکایت‌مان را به مهدی تاج اعلام کردیم و او نیز به وزارت ورزش نامه زد تا به ما کمک کنند اما تا به حال پولی به دست ما نرسیده است. البته مدیریت باشگاه  بیشتر از همه مقصر است که نتوانسته طلب‌هایی که از اسپانسر و سازمان لیگ داریم را دریافت کند.
 
پورموسوی با اشاره به کمک 400 هزار دلاری فدراسیون فوتبال به سرخابی‌های پایتخت، گفت: ما هنوز پاداش قهرمانی فصل گذشته‌مان را از فدراسیون نگرفته‌ایم و وقتی گفتیم پاداش قهرمانی، گفتند هنوز پول حق پخش را نگرفته‌اند و مشخص نیست چه زمانی می خواهند حق مان را بدهند.
 
سرمربی استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال برای همه تیم ها پول دارد و به آنها کمک می کند اما انگار استقلال خوزستان نماینده ایران نیست! 9 ماه است می گویند، پول به باشگاه تزریق می شود اما هیچ وقت این اتفاق رخ نمی هد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار