مدیر آموزش و پرورش مهرستان:

ساخت ۳۵ مدرسه در مهرستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان گفت: امسال 35 مدرسه در مهرستان و روستاهای این شهرستان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، محمد عارف بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان افزود: امسال 35 مدرسه در شهرستان در حال ساخت است که از این تعداد 6 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز احداث می شود.

بهرامی به خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز بومی اشاره و افزود: در روستای کهن مگار خیرین مدرسه ساز در حال احداث یک مدرسه 6 کلاسه برای دانش آموزان هستند.

وی از ساخت چندین مدرسه روستایی توسط بنیاد علوی و قلم چی در مهرستان خبر داد و افزود: هم اکنون چندین مدرسه روستایی در مهرستان نیز به همت بنیاد علوی و قلم چی در حال احداث می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان افزود: در دهه مبارک فجر با حضور استاندارسیستان وبلوچستان و هیات همراه کلنگ مجتمع شبانه روزی در زمین به مساحت 6 هزار متر مربع  نیز در شهر مهرستان به زمین زده شد .

بهرامی با بیان اینکه برای احداث این مجتمع شبانه روزی 6 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: اعتبار ساخت این مجتمع از محل اعتبارات ملی خواهد بود که شامل خوابگاه، سالن و سلف سرویس می باشد.

وی با اشاره به مشکلات فضاهای آموزشی در شهرستان تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی، فرسودگی بعضی از مدارس و ... از جمله مشکلات حاکم بر فضاهای آموزشی این شهرستان است که امیدواریم با همت و توجه ویژه خیرین و مشارکت اداره نوسازی مدارس شاهد برطرف شدن و حل این مشکلات در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار