رئیس شورای اسلامی شهر بادرود گفت: برای استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی تعداد 5 هزار بروشور معرفی شهر چاپ و در ایام نوروز در بین مسافران توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین میرزائیان عصر امروز در جلسه ستاد فرعی خدمات سفر که در بخشداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بادرود در حال آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی است و با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات موجود پذیرای مسافران نوروزی در شهر بادرود خواهیم بود.

وی افزود: شهر بادرود به عنوان چهارمین شهر زیارتی که سالانه پذیرای 4 میلیون مسافر و زائر امامزاده آقا علی عباس بوده از نظر امکانات در مضیقه است و باید به آن توجه ویژه شود، چراکه انتظار می‌رود در اختصاص امکانات به این شهر از سوی مسؤولان استانی و کشوری به دید یک شهر کوچک نگاه نکنند و ظرفیت 4 میلیون نفر را همواره در نظر بگیرند.

رئیس شورای شهر بادرود تصریح کرد: برای استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی 5 هزار بروشور معرفی اماکن مذهبی، تاریخی، بیمارستان، رستوران و مراکز خرید در ایام نوروز بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی از آمادگی شورای شهر و شهرداری برای همکاری برای ساخت و احداث ساختمان ایستگاه ترگل بادرود خبر داد و گفت: برای ساخت این ایستگاه سلامت و امنیت با مصوبه شورای شهر با پلیس‌راه بادرود نطنز همکاری خواهیم کرد.

میرزاییان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم پذیرایی خوبی از مسافران نوروزی در شهر بادرود داشته باشیم، از اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز درخواست کرد: برای روشنایی کامل جاده ورودی از اتوبان اصفهان تهران تا میدان الغدیر بادرود مساعدت لازم را کرده و همچنین نسبت به نصب تابلوی بادرود و امامزاده آقا علی عباس در باند دوم جاده بادرود کاشان اقدامات لازم را به عمل‌ آورد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.