"دارمشتات" اوباما را به بوندس لیگا دعوت کرد

باشگاه دارمشتات از رئیس جمهور سابق آمریکا دعوت کرد با سفر به آلمان بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باراک اوباما در حساب توئیتر رسمی خود 631 هزار حساب کاربری را دنبال (فالو) می کند که در کمال تعجب یکی از آنها باشگاه دارمشتات است. این تیم تنها باشگاه فوتبالی قاره اروپا است که از سوی او  فالو شده است.

اکنون این تیم بوندس لیگایی از رئیس جمهور پیشین آمریکا دعوت کرده است با حضور در ورزشگاه اختصاصی اش بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند.

حساب رسمی توئیتر دارمشتات فیلمی از "ترنس بوید "مهاجم ملی پوش آمریکایی خود منتشر کرده و به این ترتیب از اوباما برای تماشای بازی خود دعوت به عمل آورده است. 

بوید به عنوان سخنگو و به نیابت از باشگاه دارمشتات امروز در توئیتر این باشگاه نوشت: "با توجه به اینکه ما تنها باشگاهی هستیم که از سوی شما فالو شده ایم، آیا می توانیم شما را در استادیوم اختصاصی خود ببینیم"؟

"ما شنیده ایم که شما ما را به عنوان تنها باشگاه فوتبال اروپا در توییتر دنبال می کنید. برای ما در دارمشتات ،این افتخار بزرگی است. 
"حالا که شما زمان بیشتری برای خودتان دارید ما می خواهیم شما را دعوت به یک بازی دارمشتات در بولنفالتور(ورزشگاه اختصاصی دارمشتات) دعوت کنیم. ما لباسی مناسب شما نیز داریم پس شما را در بولنفالتور می بینیم.

 هنوز اوباما به این دعوت پاسخی نداده است.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار