معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: لزوم همکاری و هم افزایی میان احزاب سیاسی و بدنه اجرایی دولت می تواند راهکاری به منظور بهبود، و اصلاح هر چه بهتر امور باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یوسف شاه حسینی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در نشست صمیمانه دبیران و نمایندگان احزاب سیاسی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: همکاری و هم افزایی میان احزاب سیاسی و بدنه اجرایی دولت به منظور بهبود، تدبیر و اصلاح هر چه بهتر امور مورد تاکید حوزه سیاسی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با برشمردن برخی مشکلات و موانع ساختاری در فرهنگ سیاسی که فعالیت حزبی در کشور و استان را با دشواری هایی همراه می سازد، گفت:  توجه به منفعت و خیر عمومی به عنوان یک خواسته اصلی راهکاری برای ایجاد برخی تغییر در فضای موجود و رشد تمایل عمومی به سمت فعالیت حزبی است، لذا نقش هر یک از فعالان سیاسی و حزبی می تواند در این فرآیند مهم و سازنده باشد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه با بیان اینکه خواسته های احزاب حاصل تجمیع و برآیند تقاضاهای عمومی جامعه است، برگزاری چنین جلساتی را به منظور نزدیکی و تعامل بیشتر میان گروه های سیاسی و بدنه اجرایی بسیار موثر دانست.

لازم به ذکر است: در این نشست دبیران و نمایندگان مجمع دانش آموختگان استان، حزب کارگزاران سازندگی، مجمع فرهنگیان، مجمع نیروهای خط امام، حزب اراده ملت، حزب اسلامی کار، جمعیت زنان مسلمان نواندیش، حزب همبستگی، خانه کارگر، جامعه دانشجویان و دانش آموختگان کرمانشاهی(جاداک)، حزب ندای ایرانیان، انجمن اسلامی پزشکان، انجمن اسلامی مهندسان، حزب آزادی و حزب مردمسالاری، به بیان دیدگاه ها و نکات مورد نظر خود در خصوص مسائل استان، کشور و انتخابات پیش رو پرداختند.  

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.