به مناسبت ایام فاطمیه با حضور خانواده معظم شهدا یادواره 26 شهید بخش گنبکی ریگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در این یادواره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: باید تمام تلاش ما پیاده کردن سیره شهدا در زندگی باشد.

حجت الاسلام مصطفی عرب تصریح کرد: تحقق سیره شهدا و خواسته شهدا حفظ حجاب و عفاف است که خواهران به حفظ حجاب و عفاف پایبند باشند.

وی ابراز داشت: اطاعت از ولی فقیه و پیروی از ولایت فقیه از خواسته‌های شهدای گرانقدر و در رأس همه خواسته‌های شهداست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان با اشاره به زندگی حضرت زهرا (س) که تنها از ولی امر زمان خود حمایت و در مقابل توطئه‌های دشمنان جانفشانی کرد، افزود: باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بیان کردند، عده‌ای به دنبال آشتی ملی هستند و آشتی ملی را مطرح می‌کنند با چه کسی آشتی کنیم با کسی که مسجد آتش زده و یا کسی که حرمت پرچم و خیمه سیدالشهدا (ع) را نگه نداشت و یا کسانی که به عکس امام راحل توهین کردند و دشمن را امیدوار کردند و دشمن با سرگرم کردن عده‌ای با جناح‌ها به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های خود است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: مردم با کسانی که در روز عاشورا حرمت‌شکنی کردند و جوان بسیجی را کتک زدند، قهر هستند و آشتی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ما باید به دنبال پیاده‌سازی گفتمان امام خمینی (ره) باشیم و صحیفه نور را مطالعه کنیم، ادامه داد: عده‌ای هم صدا با دشمنان شده‌اند و خون به دل آقا می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، شاهد واردات از کشورهای دیگر هستیم که این با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

در این مراسم امام جمعه ریگان هم یادآور شد : به زودی امام جمعه بخش گنبکی ریگان هم معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار