50 هزار نفر روز گروههای جهادی در مناطق محروم تا کنون فعالیت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سرهنگ فرهادی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)  استان، از فعالیت 50 هزار نفر روز در قالب گروههای جهادی  استان در مناطق محروم خبرداد و افزود:امسال 44 گروه جهادی در قالب  بسیج دانشجویی ،طلاب بسیجی  بسیج محلات و بسیج دانش آموزی 50 هزار نفر روز  در روستاهها و   مناظق محروم کشور  در بخشهای فرهنگی،ورزشی،هنری،عمرانی،بهداشت  علمی و آموزش فعالیت داشتند. 
 
سرهنگ فرهادی در ادامه تعداد نفراتی که حضور داشتند در اردوهای جهادی را با تفکیک گروه ها اعلام کرد و افزود: طلاب بسیجی 23 هزار نفر روز، بسیج دانشجویی 15 هزار نفرروز بسیج محلات 2 هزار نفر روز ،  بسیج دانش آموزی 2 هزار نفر روز و اردوهای یک روزه جهادی 8 هزار نفر روز  در مناطق محروم فعالیت کردند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه آبادانی کشور از طرح آبادانی هزار دهستان در کشوربا فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرداد وگفت: مطالعات برای شناسایی دهستانهای محروم در کشور آغاز شده است که اعتبارات لازم تخصیص داده می شود.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)  استان گفت: منطقه قمرود قم تنها دهستان محروم استان قم است که در بازده زمانی سه ساله در این طرح قرارگرفت.
 و منطقه قمرود در بخش مرکزی قم دررتبه ضریب محرومیت 3به حساب می آید.

سرهنگ فرهادی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه آبادانی کشور از طرح آبادانی هزار دهستان در کشور با فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: مطالعات برای شناسایی دهستانهای محروم در کشور آغاز شده است که اعتبارات لازم تخصیص داده می شود.

در ادامه مراسم از سی گروه جهادی برتر سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم تجلیل شدند و به تشریح فعالیتهای گروههای جهان در مناطق محروم کشور پرداخت

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار