پارسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خارج شدن حقوق‌های نجومی از دستور کار کمیسیون اصل نود/ برخورد قضایی در حیطه وظایف مجلس نیست

سخنگوی کمیسیون اصل نود از خارج شدن بحث حقوق‌های نجومی از دستور کار کمیسیون متبوع خود به دلیل الزام برخورد قضایی خبر داد.

خارج شدن حقوق‌های نجومی از دستور کار کمیسیون اصل نود/ برخورد قضایی در حیطه وظایف مجلس نیست"بهرام پارسایی" سخنگوی کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تاکنون سازمان بازرسی کل کشور صدها پرونده از مدیران را در بحث حقوق‌های نجومی را مورد بررسی قرار داده است، گفت: بعد از بررسی‌ها مشخص شد 390 نفر از مدیران حقوقی بالاتر از میزان متعارفی که دولت اظهار داشته دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 برای بررسی بحث حقوق‌های نجومی چندین جلسه تشکیل داد و گزارشی هم در این زمینه به صحن علنی ارائه کرد اما اکنون که اشخاص متخلف شناسایی شده‌اند دیگر این موضوع وارد بحث قضایی شده است.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور اکنون مشغول رسیدگی هستند.

پارسایی با اشاره به ارائه طرح کمیسیون اصل نود درباره حقوق‌های نجومی به صحن علنی که مورد تصویب قرار نگرفت، گفت: این طرح در صحن علنی تصویب نشد اما در برنامه ششم توسعه مشابه همان طرح مصوبه‌ای برای تعیین سطح حقوق‌‌ها مورد تایید نمایندگان قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: با ورود بحث حقوق‌های نجومی مدیران به حوزه قضایی، کمیسیون اصل 90 دیگر رسیدگی به این امر را در دستور کار خود ندارد زیرا برخوردهای قضایی در حیطه وظایف این کمیسیون نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار