ماموران یگان حفاظت محیط زیست گیلان دریک عملیات مشترک تمام واحدهایی که پس از اخذ مجوز از محیط زیست استان در حال فعالیت وبرداشت شن وماسه بودند را مورد پایش و کنترل دقیق نحوه فعالیت قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بعلت انجام تخلف در برداشت و عدم رعایت موارد تعیین شده در مجوزی که برای این کارگاه ها صادر شده بود فعالیت  2 کارگاه متوقف شد و برای 3 واحد دیگر اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

ساسان اکبری پور افزود: بیشترین تخلف انجام شده توسط پیمانکاران در خصوص نحوه برداشت و عدم رعایت عمق و حجم برداشت و استفاده از بلدوزر  در تخریب بستر فعال است وی هدف از انجام این ماموریت ها را ، حفظ حراست از رودخانه های استان دانست و افزود پایش کارگاه شن وماسه توسط یگان حفاظت محیط زیست گیلان در حال اجراست که با حضور کارشناسان یگان حفاظت و در محل اجرای طرح انجام می شود.
رودخانه سفیدرود از مهم ترین رودخانه های استان گیلان و حوزه ابریز دریای خزر بوده و محل زندگی و زادآوری آبزیان  داخلی و مهاجر دریای خزر ازجمله ماهی سفید وماهی پر ارزش خاویاری است.


انتهای پیام/پ.ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.