95 درصد برق مناطق اهواز وصل شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از وصل شدن 95 درصد برق این کلانشهر خبر داد.

95 درصد برق مناطق اهواز وصل شد
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا شکر خدایی  با توجه به پیش‌بینی هواشناسی خوزستان مبنی بر وصل شدن نود و پنج درصد برق مناطق کلان‌شهر اهواز بارندگی از اواخر روز گذشته و امروز در اهواز گفت: تصور ما این بود که باران شبکه برق اهواز را هم خواهد شست و مشکلات احتمالی در شبکه برق این کلان‌شهر برطرف خواهد شد، اما این‌گونه نشد.
 
وی تصریح کرد: رطوبت به جای بارندگی باعث چسبندگی در شبکه توزیع برق و قطعی گسترده برق از حوالی ساعت ۵ بامداد در سطح شهر اهواز شد.
 
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: با تلاش نیروهای عملیاتی این  شرکت، تاکنون نود و پنج درصد برق مناطق مختلف اهواز وصل شده است و تلاش می‌شود در ساعات آینده مشکل به طور کلی برطرف شود.
 
در لحظه ارسال این خبر سامانه صد و بیست و یک متعلق به توزیع برق اهواز از قطعی برق همه مناطق شهر اهواز خبر داده و اعلام می‌کند بی برقی تا ساعت دوازده ادامه دارد.
 
گردوغبار روز جمعه در اهواز به 66 برابر حد مجاز رسید و شبکه توزیع برق اهواز را با مشکل مواجه کرد و این شهر را برای 16 ساعت در خاموشی فروبرد، مسئولان شرکت توزیع برق اهواز علت قطعی برق را نشستن گردوغبار روی خطوط  شبکه توزیع برق  اعلام کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.