اردبیل؛

هزینه 43 میلیارد تومانی برای بازگشایی معابر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری ۴۳ میلیارد تومان صرف بازگشایی و تملک معابر اردبیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در تشریح اقدامات شاخص عمرانی شهرداری اردبیل از ابتدای سال جاری تصریح کرد: در سال جاری شهرداری تأکید ویژه برای بازگشایی معابر داشته و بازگشایی‌هایی در کوچه‌ها و معابر مختلف از جمله قاجاریه، اعتماد، چراغ علی و امام قلی صورت گرفته است.

وی افزود: تأثیر یکی از این بازگشایی‌ها در تقاطع نیار مشاهده می‌شود که سال‌ها است به یکی از نقاط ترافیکی شهر تبدیل شده و شهروندان ساکن در منطقه و رانندگانی که قصد عبور از تقاطع را دارند دچار مشکل ساخته است.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه در مدت زمان سه ماه بیش از ۳۰ پلاک معارض در این محدوده رفع شده است، اضافه کرد: در وضعیت فعلی عملیات اجرایی میدان به دلیل شرایط جوی متوقف شده که با بهبود شرایط جوی آغاز می‌شود.

لطف‌اللهیان بخشی از اقدامات مجموعه را تولید و پخش آسفالت توسط سه واحد تولیدی شهرداری عنوان و افزود: از ابتدای سال ۱۵۰ هزار تن آسفالت تولید و پخش شده است.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲۹ میلیارد تومانی برای تولید و پخش آسفالت ادامه داد: ما مدعی به رفع مشکلات معابر نیستیم اما با توجه به رکود مالی شهرداری این اقدام کم‌نظیر است.

شهردار اردبیل همچنین به فعال کردن بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرداری اردبیل یعنی پل قدس اشاره کرد و گفت: این پروژه سال گذشته کلنگ زنی شده و در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لطف‌اللهیان ادامه اجرای پل داروپخش، ساماندهی محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین، توسعه فضای سبز، بهبود المان‌های شهری و تبدیل ساختمان بلدیه شهرداری به موزه شهر را بخش دیگری از اقدامات سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.