فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان، از شناسایی و دستگيري عامل توهین و اهانت به یکی از شهروندان دشتستانی در فضای مجازی خبر داد.

عامل توهین به خانم برازجانی در فضای مجازی دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: در پي مراجعه خانمی به پليس فتا دشتستان و ارائه شكايت مبني بر توهین و اهانت علیه وی در instagram موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و اقدامات فنی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با بررسی های دقیق کارشناسان پلیس فتا دشتستان و تجزیه و تحلیل استعلامات و اطلاعات بدست آمده، متهم که مردی به نام «س-ج» و ساکن شهر برازجان بود شناسایی شد.

سرهنگ رضوی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری ماموران پلیس فتا و با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات ارایه شده از سوی ماموران به ارتکاب بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان نمود که در این راستا پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام /پ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.