اردبیل؛

رشد جامعه در سایه توسعه سطح علمی جوانان

شهردار اردبیل با دانش آموزان برگزیده مسابقات ریاضی در محل خانه ریاضیات شهراردبیل دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حمید لطف اللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان، اولیا و همچنین مسئولین به اهمیت آموزش در سنین مختلف به ویژه سنین پایین اشاره کرد و افزود: شهرداری ديگر به عنوان بلديه وظيفه اش تنها نظافت و كارهای خدماتی نيست بلكه وظايف خطير ديگری در راستای توسعه علمی و فرهنگی جامعه دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز بودجه فرهنگی شهرداری بعضی از شهرهای بزرگ فراتر از اداره ارشاد آنهاست و هم اكنون شهرداری اردبيل هم درهمين زمينه با تاسيس موسساتی از قبيل خانه رياضی كه با هدف توسعه سطح علمی جوانان و بالا بردن سطح آگاهی عمومی جامعه بنيان نهاده شده با تمام قوا حمايت می نمايد .

شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه های بزرگی با هزينه هايی بالغ بر 200 ميليارد تومان در سطح شهر در حال انجام هستند گفت: یکی از پروژه های مهم شهرداری اردبیل پروژه پل ميدان قدس است که اگر بدون توجه بر آموزش و ارتقا فرهنگ جامعه باشد ارزشی ندارد و شهرداری بايد از لحاظ علمی، فرهنگی و اجتماعی به رشد جوانان اهميت دهد تا انسانهایی كامل تحويل جامعه گردد.

لطف اللهیان در پایان افزود: شهرداری درصدد ايجاد موسسات ديگر از ساير شاخه های علمی است تا نيل به شهروند سالم هم به لحاظ رفاه عمومی و هم فرهنگ بالاتر ميسر گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.