دیدار تیم های المپیاکوس یونان و عثمانلی اسپور ترکیه در لیگ اروپا، در آستانه دربی آتن چند مصدوم روی دست این تیم آتنی گذاشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،شب گذشته المپیاکوس در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در خانه مقابل عثمانلی اسپور ترکیه با نتیجه بدون گل متوقف شد اما برای یاران انصاری فرد تساوی بدون گل برابر عثمانلی تنها اتفاق منفی این بازی نبود بلکه مصدومیت سه بازیکن کلیدی آنها در این مسابقه آن هم در آستانه شهرآورد آتن اتفاق تلخ تری محسوب می شود.

المپیاکوس درحالی روز یکشنبه در سوپر لیگ یونان و در شهرآورد آتن برابرآ ا ک قرار خواهد گرفت که مشخص نیست آیا سه بازیکن مصدوم این تیم می توانند به این دیدار حساس برسند یا خیر.
کوستاس فورتونیس، از ناحیه زانو مصدوم شد و در دقیقه 70 جای خود را به مانتاتیس داد.وضعیت این بازیکن برای بازی دربی امروز مشخص خواهد شد.

آندره مارتینز هم به دلیل مصدومیت مجبور شد دقیقه 87 جای خود را به انصاری فرد بدهد.این هافبک پرتغالی هم یکی دیگر از نگرانی های المپیاکوس است.

دیگو فیگوئیرا نیز سومین بازیکن مصدوم المپیاکوس است که چشم انداز حضور یا غیبت او در دربی روز یکشنبه مبهم است.

تنها نکته امیدوار کننده برای شاگردان بنتو این است که براون ایدیه مهاجم مصدوم این تیم که در بازی دیشب غایب بود، به شهرآورد آتن خواهد رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار